BIH heading

Samo određeni broj robnih marki u BIH zaslužiće da nosi naziv Superbrands, jer je postupak selekcije pažljivo odabran od strane potrošača i članova Stručnog vijeća Dakle, robna marka Superbrands ne temelji se na tržišnom udjelu I cijeni , već na marki koju potrošač poznaje, vjeruje joj, pronalazi jedinstvenom, zadovoljava njegove potrebe i s njom se može poistovjetiti.

  1. ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA

    Istraživanje tržišta izuzetno je važno u projektu Superbrands Worldwide. U Superbrands BIH strateški smo i dugoročno povezani sa svjetski poznatom istraživačkom agencijom IPSOS. Na osnovu određene ankete, IPSOS provodi istraživanje BIH potrošača za rangiranje jedinstvenih marki na godišnjem nivou. Dodatno, istraživanje potrošača omogućuje projektu Superbrands da prati i što određene marke “podstiču” kod potrošača, koje marke se pojavljuju kao jedinstvene u više ciklusa itd.
  2. STRUČNO VIJEĆE

    Pažljivo odabrano Stručno vijeće, koje se sastoji od stručnjaka iz područja marketinga, menadžmenta, medija i profesionalnih organizacija, u sljedećem koraku nezavisno daje svoj glas za svaku marku koja je uključena u proces glasanja. Važno je napomenuti da članovi Stručnog vijeća ocjenjuju brendove prema ličnoj percepciji a u skladu sa četiri kategorije važne za marku Superbrands: diferencijacija /različitost/, kvaliteta, povjerenje i emocionalni naboj.
  3. ANALIZA GLASANJA:

    U procesu analize glasanja, sumiraju se podaci dobijeni od strane potrošača i od strane članova Stručnog Vijeća, što potvrđuje zašto je izbor Superbrands nezavisni alat za procjenu odličnosti na određenom tržištu.